30 квітня 2025 року в Енерго-Інноваційному Хабі КПІ ім. Ігоря Сікорського за активною участю НН ІЕЕ - Кафедра електропостачання завершився навчальний практикум-тренінг для викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти за напрямом «Монтаж теплових насосів».
У тренінгу взяли участь 32 викладачі з різних регіонів України. Захід був спрямований на підвищення якості підготовки фахівців у сфері відновлюваної енергетики та впровадження сучасних освітніх програм на основі європейських стандартів.
Організатором виступив Енерго-Інноваційний Хаб КПІ ім. Ігоря Сікорського за підтримки НН ІЕЕ - Кафедра електропостачання. Захід проведено у співпраці з Міжнародною Фундацією Розвитку, GIZ,German International Cooperation та Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
Програма тренінгу включала:
- Презентації сучасних технологій у сфері ВДЕ;
- Практичні заняття в лабораторіях кафедри електропостачання;
- Пленарні сесії та обговорення розвитку профтехосвіти;
- Планування подальшої співпраці за освітніми програмами «Енергетичний менеджмент та енергоефективні технології» і «Забезпечення споживачів електричною енергією»;
- Обмін методичними матеріалами та практичним досвідом.
Від НН ІЕЕ - Кафедра електропостачання прийняв активну участь - к.т.н., доцент Vitalii Pobihailo.
«В умовах глибокої енергетичної кризи, спричиненої системними атаками на енергетичну інфраструктуру України, вкрай важливо готувати кадри, здатні працювати з новітніми стійкими технологіями. Підготовка викладачів — це стратегічна інвестиція у майбутнє енергетичної безпеки держави», — зазначають організатори.
Результати навчання будуть впроваджені вже найближчим часом: викладачі зможуть адаптувати оновлений курс у своїх навчальних професійно-технічних закладах, забезпечуючи учнів сучасними знаннями та практичними навичками.
Цей проєкт сприяє створенню нових робочих місць, розвитку «зеленої» економіки та зменшенню енергозалежності України. Професійно-технічна освіта відіграє ключову роль у трансформації енергетичного сектору — саме тому інвестиції у викладацький потенціал є надзвичайно актуальними.










