Надпрофесійні навички, які були відзначені роботодавцями як найбільш важливі для працівників майбутнього:

|
Багатомовність і мультикультурність (вільне володіння англійською та знання другої мови, розуміння національного і культурного контексту країн-партнерів, розуміння специфіки роботи в галузях в інших країнах)
|

|
Навички міжгалузевої комунікації (розуміння технологій, процесів і ринкової ситуації в різних суміжних і несуміжних галузях) |

|
Бережливе виробництво, управління виробничим процесом, засноване на по-стійному прагненні до усунення всіх видів втрат, що передбачає залучення до процесу опти-мізації бізнесу кожного співробітника і максимальну орієнтацію на споживача |

|
Уміння керувати проектами і процесами |

|
Системне мислення (вміння визначати складні системи і працювати з ними, у тому числі системна інженерія) |

|
Екологічне мислення |

|
Програмування ІТ-рішень / Управління складними автоматизованими комплек-сами / Робота з штучним інтелектом |

|
Клієнтоорієнтованість, вміння працювати з запитами споживача |

|
Уміння працювати з колективами, групами та окремими людьми |

|
Робота в режимі високої невизначеності й швидкої зміни умов завдань (вміння швидко приймати рішення, реагувати на зміну умов роботи, вміння розподіляти ресурси і управляти своїм часом) |

|
Навички художньої творчості |