Надпрофесійні навички, які були відзначені роботодавцями як найбільш важливі для працівників майбутнього:
|
Багатомовність і мультикультурність (вільне володіння англійською та знання другої мови, розуміння національного і культурного контексту країн-партнерів, розуміння специфіки роботи в галузях в інших країнах)
|
|
Навички міжгалузевої комунікації (розуміння технологій, процесів і ринкової ситуації в різних суміжних і несуміжних галузях) |
|
Бережливе виробництво, управління виробничим процесом, засноване на по-стійному прагненні до усунення всіх видів втрат, що передбачає залучення до процесу опти-мізації бізнесу кожного співробітника і максимальну орієнтацію на споживача |
|
Уміння керувати проектами і процесами |
|
Системне мислення (вміння визначати складні системи і працювати з ними, у тому числі системна інженерія) |
|
Екологічне мислення |
|
Програмування ІТ-рішень / Управління складними автоматизованими комплек-сами / Робота з штучним інтелектом |
|
Клієнтоорієнтованість, вміння працювати з запитами споживача |
|
Уміння працювати з колективами, групами та окремими людьми |
|
Робота в режимі високої невизначеності й швидкої зміни умов завдань (вміння швидко приймати рішення, реагувати на зміну умов роботи, вміння розподіляти ресурси і управляти своїм часом) |
|
Навички художньої творчості |